FCutrecht. netOp 10 juli hebben we onderstaande mail naar de provincie gestuurd. Hiermee de vervoer problemen tijdens wedstrijddagen onder de aandacht gebracht. Op 24 okt kwam er een antwoord... Namens veel FC Utrecht supporters wil ik het mobiliteitsprobleem rond wedstrijden van FC Utrecht aan u voorleggen. Met name veel ouderen supporters kunnen niet meer naar de wedstrijden. De redenen hiervoor zijn: 1. Voor de corona tijd reden er bussen vanuit de randgemeenten (de zgn FC Utrecht express).
32 is natuurlijk wel aan de oude kant, maar gezien zijn fysiek zou hij echt nog wel een aantal jaar doorkunnen en hij heeft nog een contract tot en met 2025. Naar mijn mening is hij nu beter dan alle jaren hiervoor. Heeft al bewezen bij PSV dat hij met de druk om kan gaan. ] Beleefd een heel sterk seizoen, op de wedstrijd tegen Ajax na heeft hij echt punten gepakt voor Heerenveen. Maakt misschien wel de meest zekere indruk van alle keepers in de eredivisie en is voor een keeper nog best jong (28), dus misschien zit er nog wel een mooie stap in. Staat samen met Unnerstal en Olij dik bovenaan als het gaat om de statistiek goals voorkomen. En dat hij een goede indruk heeft achter gelaten bij oranje (aldus van Gaal) zegt veel over zijn aanpassingsvermogen en zelfvertrouwen waarmee hij op dit moment speelt.
] kevinlux1985 Een aantal keren per jaar neemt Transfermarkt de marktwaarden van alle spelers in de Eredivisie onder de loep. Met het WK in Qatar in aantocht, is het tijd voor een nieuwe, tussentijdse update. We bepalen de marktwaarden niet alleen; als Transfermarkt-community kunnen jullie ook je visie geven op welke spelers moeten stijgen in waarde en voor wie een afwaardering noodzakelijk is.
Ze hebben een paar dagen ervoor heel goed gespeeld tegen Heracles en ze spelen eigenlijk tegen Oss de gehele eerste helft de thuisploeg van de mat maar toch ontbreekt in de kopjes volgens mij juist in die wedstrijd tegen Oss de echte scherpte en ook de sluwheid. Met name voorin om dodelijk te zijn. Achterin misten we natuurlijk Röseler en Douglas. Maar ook met die 2 erbij was het misschien niet anders verlopen. Hoewel ik met name Lambrix niet goed genoeg vind voor een ploeg met promotieambities.
WIJ ZIJN RODA JC | Prikbordwaarde mederodafans, Ik lees hier veel wijze, minder wijze en zelfs onverstandige woorden. Ik had na de zeperd in Oss (waar ik live bij was) een paar dagen geen behoefte aan voetbalgepraat en al helemaal niet aan bespiegelingen over Roda JC. Wat zag ik in het Frans Heesenstadion? Ik zag een Roda dat in de eerste helft echt op elke positie stukken beter was dan de armetierige opponent uit Oss.
[LIVE KIJKEN*] Roda Jong Utrecht kijken 28 oktober 2022
Home | Roda '46 Leusden Roda'46 Zon1 gaat op bezoek bij Amsvorde, onze buren uit Amersfoort Lees meer JONG RODA'46 speelt mee in 2 b… Met Roda'46 naar FC Utrecht -
Deze bussen reden via een korte route naar het stadion en direct naar de wedstrijd weer terug. Helaas is deze dienst gestopt. 2. Op 9 juli is de sneltram weer volledig gaan rijden en kan men vanuit IJsselstein en Nieuwegein uitstappen bij halte Galgenwaard. Helaas is dit op wedstrijddagen niet mogelijk. Daarom wil ik u vragen om een reactie en hopelijk mogen we op korte termijn een oplossing verwachten. Ik neem aan dat een goede mobiliteit ook bedoeld is voor FC Utrecht supporters.
Free Soccer | Gratis Voetbal Kijken! Gratis Voetbal Kijken! Live Stream Sturm Graz – Feyenoord Jong FC Utrecht – PEC Zwolle gratis livestream · Jong Ajax – VVV Venlo gratis
FCutrecht.net fcutrecht.net fcutrecht.net is een onafhankelijke fansite. Voor en door FC Utrecht supporters. Jong Utrecht (330) AWAYDAY Roda JC - Jong FC Utrecht, 20.00
Dus een zeer geflatteerde nederlaag. Maar wel weer een nederlaag en weer onnodig puntverlies tegen een zwakkere tegenstander. Wat is hier nu de oorzaak van? Volgens de hardline onruststokers hier natuurlijk Streppel of nog erger ligt het aan de funders. Aan hen ligt het volgens mij TOTAAL niet. Ik denk dat het ligt aan de scherpte waarmee de ploeg het veld op gaat.
Op de tribune (ik zat op niet in het uitvak) ook veel ontzag want men had het erover dat ze wel heel blij mochten zijn als het 0-0 zou blijven. Maar Roda scoorde niet. Het veldspel was in die eerste helft erg goed maar er werd niet gescoord. Wel veel kleine en middelgrote kansen die veelal heel slap en zonder venijn werden geschoten. Na rust komt er dan uit een soort van counter de 1-0 van Oss. Nog steeds leek het daarna of Roda en alle vertrouwen in had dat dit nog wel goed zou komen. Maar mooi niet dus. Er viel ook nog een 2-0 en we maakten wel 2-1 maar die werd afgekeurd en kort daarna nog een penalty voor Oss terwijl volgens mij die spits aan Lambrix hing en vervolgens zelf graag ging liggen, kortom.... dubieus voor mijn gevoel. Maar ik heb geen herhalingen of wat dan ook gezien alleen het moment zelf vanaf de tribune.
De provincie voert momenteel wel een onderzoek uit naar de mogelijkheden om de tram in het weekend te laten rijden, maar kan nog geen uitspraak doen of en wanneer dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Dat is uiteindelijk ook een besluit dat door de politiek genomen moet worden, afhankelijk van de te verwachten kosten en opbrengsten die nu in kaart worden gebracht. De tramlijn tussen IJsselstein, Nieuwegein en Utrecht Centraal heeft altijd al in het weekend gereden, de tram naar het Science Park niet.
Antwoord provincie-utrecht Beste Warner, Bedankt voor je reactie. En onze oprechte excuses dat het zo lang heeft geduurd voordat je van ons iets terug hoorde. We herkennen het probleem van het ontbreken van de buslijnen naar het stadion. We begrijpen dat het, zeker voor oudere mensen, nu lastiger is om bij het stadion te komen. Zoals breder in de maatschappij kampt ook onze vervoerder met een groot personeelstekort. Hierdoor hebben we al veel problemen met het uitvoeren van de reguliere buslijnen en bieden we op meerdere lijnen helaas al minder ritten aan dan we zouden willen. Het weer laten rijden van de bussen voor het stadion is helaas voor ons daardoor momenteel niet realistisch, omdat het een relatief groot beslag op buschauffeurs legt (het kost relatief veel uren per chauffeur voor weinig ritten). Daarnaast ervaart het OV momenteel nog de na-effecten van corona qua aantal reizigers en is er daardoor ook financieel geen ruimte om meer OV te laten rijden.
Ajax.nl: Officiële website AFC Ajax Amsterdam In de Jong Ajax Skills Challenge strijden twee spelers tegen elkaar in diverse skill Datum: 24 april 2023 20:00; Teams: Jong FC Utrecht - Jong
Voetbaltransfers, transfergeruchten, marktwaarden & nieuwsDit zijn de meest bekeken spelersprofielen van de TM-databank in de afgelopen 30 uur. Lezenswaardige bijdragen uit het forum flatcoat schrijft: Mee eens, voor zijn huidige waarde moet hij onder andere in Europa meer laten zien, dat heeft hij tegen Napoli en Liverpool niet gedaan, maar wel tegen Rangers, en dat verwacht ik ook van hem in de tweede wedstrijd tegen Rangers. Het werkt ook nog in zijn voordeel dat meerdere Premier League clubs in de zomer bereid waren €30m+ voor hem te betalen. [... ] Goatje Maakt een zeer zekere indruk en staat samen met Noppert en Olij ruim bovenaan als het gaat om doelpunten voorkomen. Pakt zeker punten voor Twente op de belangrijke momenten.
Prikbord - WZRJC WIJ ZIJN RODA JC is het online Roda JC Supporters